Природознавство 5 клас

Шановні учні.
Ви отримали домашнє завдання за допомогою класного керівника.Сподіваюсь, що вам вистачило часу на його  підготовку 
Для перевірки знань вам необхідно пройти тест, відповіді сфотогрувати  та надіслати мені  у формі повідомлення на Вайбер   за телефоном +380955135743.
 Буду вам дуже вдячна і сподіваюсь на  сумлінну співпрацю з вами.
Роботу обов'язково підписати  і надіслати мені  до наступного четверга( 09.04.)
Зошити з домашнім завданням перевірю після карантину.



ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ. ЗА  КОЖНУ ПРАВІЛЬНУ ВІДПОВІДЬ ВИ ОТРИМАЄТЕ 1 БАЛЛ

Тема. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. Рослини, тварини, гриби, бактерії .
1. Обери і познач ознаки, які вказують на те, що тварини – живі організми:
а) забарвлення, нюх, зір, спосіб пересування;
б) слух, розміри, рух, місце існування;
в) живлення, дихання, ріст, розмноження.

2. Обери і познач правильну відповідь. Дикі тварини – це ті, що:
а) мешкають у людини на подвір’ї, корм для них заготовляє людина
б) мешкають у лісі, самі добувають собі їжу
в) мешкають у місті, у селі, чекають від людини їжі.

3
. Ознака, притаманна тільки рослинам:
 а) багатоклітинні організми; б) живлення; в) здатність активно рухатися;
г) утворення органічних речовин.

4.
Основне тіло шапинкових грибів, яке  міститься у ґрунті, називається:
а) шапинка; б) плодове тіло; в) ніжка; г) грибниця;

5. Обери їстівний шапинковий гриб:
а) мухомор; б ) лисички;  в) гірчичний гриб; г) бліда поганка;

6. Від інших організмів бактерії відрізняються тим, що:
а) їхні клітини не мають ядра; б) живляться;
 в) розмножуються; г) ростуть.

7. Типове плодове тіло гриба складається з :
а) грибниці; б) плодового тіла; в) шапинки та ніжки; г) ніжки.

8. Властивість організмів, яка забезпечує неперервність життя на Землі:
а) ріст; б) розвиток; в) живлення; г) розмноження.

9. Оберіть одноклітинний організм:
а) мишеня; б) бактерія; в) туя; г) рослини.

10. До органів  рослин  належить:
а) шлунок ; б) серце; в) корінь; г) цитоплазма.

11. Оберіть зайве слово :
 а) клітинна мембрана; б) ядро; в) цитоплазма; г) кора.

12. Травянисті рослини, які мають лікувальні властивості:
а) шавлія; б) береза; в) ялина; г) шипшина

Ми продовжуємо з вами вивчати новий матеріал.
Тема уроку. Отруйні рослини, тварини, гриби.

Вам потрібно опрацювати матеріал параграфу 36.
Після параграфу дати відповідь на 1 питання .
За допомогою атласу для 5 класу записати у зошит отруйні рослини, тварини, гриби.

Знайти за допомогою різних джерел знань отруйні рослини, тварини, гриби Донецької області та записати їх у зошит
Щоб цікаво вам було, на допомогу пропоную перегляд відео.




16.04
Тема уроку. Чинники середовища.
Завдання.
1. Опрацювати параграфи підручника 38 - 42.
2. Вивчити нові поняття, які виделені у параграфах
3. Виконати письмово у зошиті  №5, 6 (с.166);№ 6 (с.172);№4 (с.176) ;№ 5 (с.180);№5 (с.184) після параграфів .
4. Пропоную переглянути відео за темою навчання.






5. Виконати тести і переслати мені на Вайбер до 23.04 у формі повідомлення. Роботу обовязково підписати.


Пристосування організмів до середовища існування.

1. Від спекотних променів Сонця рослину захищає:
 а) Зелене забарвлення б) Посилене випаровування води листками
в) Вітер г) Склад ґрунту;
 2. Від спекотних променів Сонця тварину захищає:
 а) Швидкий рух б) Виділення поту в) Колір шкіри г) Розмір кінцівок;
 3. Пристосуванням кактуса до життя у посушливій місцевості є:
 а) Щоб менше випаровувати води, листки перетворилися на колючки
 б) Має надзвичайно довге коріння, понад 10 метрів
в) Зелене забарвлення г) Великі розміри ;
4. Яка з цих рослин поширює своє насіння без допомоги вітру?
а) Кульбаба б) Клен в) Лопух г) Сосна;
 5. Як зайцю легше бігти, враховуючи будову його кінцівок?
 а) На гору б) З гори в) В бік г) По рівнині;
 6. Не дихають зябрами:
 а) Акули б) Раки в) Дельфіни г) Судак;
 7. Чому шерсть і пір'я тварин водойм не змочується водою:
 а) Дуже щільно прилягає до тіла б) Ці тварини швидко плавають
 в) Вкриті жиром г) Мають високу температуру тіла;
 8. Яке значення має свічення органів у придонних організмів?
 а) Приманка для здобичі  б) Освітлює шлях тварині
 в) Допомагає побачити оточуюче середовща  г) Щоб організм помітили;
9. Яке з пристосувань не характерне для організмів, що живуть у наземно - повітряному середовищі?
 а) Гострий слух б) Гарний зір
в) Мають кінцівки, пристосовані для бігу і стрибків
 г) Мають кінцівки з перетинками між пальцями ;
10. Насіння якої рослини має пристосування для поширення водою - водонепроникні порожнини, заповнені повітрям:
а) Рогіз  б) Кульбаба  в) Пирій  г) Дика груша;
 11. До організмів наземно-повітряного середовища не належить?
а) Олені  б) Лелеки  в) Кенгуру  г) Карась;
 12. Яке з пристосувань не важливе для організмів водного середовища?
 а) Обтічна форма тіла б) Наявність зябер
 в) Наявнісить плавців г) Наявність перетинок між пальцями ;



28.04
Тема уроку. Взаємозв'язки між організмами. Екосистеми.

Завдання.
1. Опрацювати параграфи підручника 43 - 44;
Засвоїти вам новий матеріал допоможе перегляд відео.


2. Вивчити нові поняття, які виделені у параграфах;
3. а. Перегляд наступного відео допоможе вам виконати д.з.


3. б. Виконати письмово у зошиті  № 5, 6 (с.188);

4. Виконати письмово у зошиті тестові завдання до розділу ІІІ, теми 2 ( с.194 -195, підручник) і надіслати відповіді  у формі повідомлення на Вайбер до 05.05.
Бажаю успіхів!

05.05.

Тема уроку. Людина на планеті Земля. Зміни в природі , що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Екологіччні проблеми та їх розв'язування/

Завдання.
1. Опрацювати параграфи підручника 45 - 46;
2. Знати основні пояття теми, які виділені жирним шрифтом у параграфах;
3. 
 Виконати письмово у зошитіі : 
а.  завдання № 5 після параграфу 46 у зошиті (с. 206 );
б. 
Написати сім способів використання пластикової пляшки з-під води;
в.  Прочитайтете речення.Правильні твердження позначте  знаком «+», неправильні – знаком «­-» і надіслати мені відповідь  у формі фото на Вайбер до 11. 05. включно.
4. Переглянути відео , яке допоможе у підготовці д. з.
Прочитайтете речення.
Правильні твердження позначте  знаком «+», неправильні – знаком «­-».
1. До складу природи входять живі організми і фактори неживої природи.
2. В природі тварини, рослини і людина між собою пов’язані.
3. Стрімкі потоки води не можуть заподіяти ґрунтам шкоди.
4. У місцях землетрусів змінюється земна поверхня.
5. Лісосмуги на відкритих місцевостях послаблюють руйнівну силу вітру.
6. Забруднення води, повітря, ґрунтів ніяк не впливає на життя людини.
7. Насаджені ліси, родючі поля, зарибнені ставки – це позитивний вплив людини на природу.
8. В останні роки людина дуже мало втручається в природу.
9. Вимивання гірських порід підземними водами спричиняє утворення ставків на поверхні.
10. Землетруси і вулкани – цікаві і цілком безпечні природні явища.
11. Сонце впливає на зміну земної поверхні.
12. В гірських породах утворюються печери внаслідок раптових зливових дощів.



14.05.
Тема уроку. Охорона природи. Червона книга.
Завдання.
1. Опрацювати параграфи підручника 47 - 48;
2. Знати основні пояття теми, які виділені жирним шрифтом у параграфах;
3. Переглянути відео, яке допоможе вам у підготовці д.з.




4. Ознайомитися з поняттям, що таке Червона Книга України.

Червона книга України — основний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних і таких, що знаходяться під загрозою зникнення, видів тварин і рослин, на підставі якого розробляються наукові і практичні заходи, спрямовані на їх охорону, відтворення і раціональне використання.

До Червоної книги України заносяться види тварин і рослин, які постійно або тимчасово перебувають чи зростають у природних умовах на території України, в межах її територіальних вод, континентального шельфу та виняткової (морської) економічної зони, і знаходяться під загрозою зникнення. Занесені до Червоної книги України види тварин і рослин підлягають особливій охороні на всій території України.
5. Виписати із атласа до зошита рослини і тварини, які занесені до Чевоної книги України.

19.05

Завдання.

Виконати підсумковий тест на окремому аркуші, підписати обовязково тему,  ім'я та прізвище та надіслати мені фото до  до кінця тижня (22.05).

«Планета Земля як середовище життя організмів.
Людина на планеті Земля»
 
( вказати прізвище )   
 



1. У якому році видано першу у світі Червону книгу
а)
 2009  б)  1966  в)  1948  г)  2020
У червоній книзі України назву вказують:
 а) українська, англійська мова
 б)
 українська, латинська мова
 в) українська, німецька мова
 г)
 латинська , англійська мова.
3. За якою ознакою тварини відрізняються від рослин?:
 а) дають потомство б) реагують на подразнення
 в) живляться готовими органічними речовинами
 г) утворюють органічні речовини з неорганічних
4. Світло – важливий чинник середовища. Яке біологічне явище  відбувається тільки на світлі?
  а) рух  б) дихання неорганічних  в) випаровування води
  г) утворення в рослинах органічних речовин із  неорганічних
5. Одна з груп організмів у складі екосистеми називається утворювачами. Це:
 а) бактерії  б) гриби  в) тварини  г) рослини

6. Чому Червону книгу назвали саме так?

 а)
 червоний колір означає небезпеку
 б)
 червоний колір помітний
 в) червоний колір яскравий

ІІ  РІВЕНЬ

 7.Установіть відповідність між організмами і його пристосуванням до холодної пори року:

1.( __ ) їжак 2. ( __ )  лелека 3. ( __ )  верба:
а) скидає листя б) впадає в сплячку в) відлітає в теплі краї г) змінює забарвлення хутра8. Установіть відповідність між мешканцями лісу та групами організмів, до яких вони належать:
1. ( __ ) ялина, дуб  2. ( __ ) ведмідь, білка3. ( __ ) підберезовики, боровики 4. ( __ ) суниці, ожина:а) їстівні гриби б) їстівні ягоди в) дерева г) тварини д) корисні комахи

ІІІ  РІВЕНЬ

 9. Видимий на небі Місяць, який зменшується, нагадує:а) літеру С б) дзеркальне відображення літери С в) літеру Р
10. До Червоної книги України занесені (2):
а) лобода б) кульбаба в) ковила українська г) підсніжник складчастий д) кактуси е) мухомори
11. В національних парках заборонено (2):
а) полювати за тваринами  б) ловити рибу в) проводити наукові дослідження г) запрошувати організованих туристів
ІУ РІВЕНЬ.


12. Навести  7 прикладів вторинного  застосування виробів із пластику.

Комментариев нет:

Отправить комментарий